Вивчення потреб потенційних клієнтів як інструмент маркетингу - SkyriverSkyriver
Ви діючий клієнт?
[contact-form-7 404 "Not Found"]






Розуміння переваг і врахування думки існуючіх і потенційних клієнтів – корінь успіху будь-якого бізнесу.

Але збір і обробка подібного роду даних, як правило, довгий і трудомісткий процес.
Розуміючи це, компанія «Skyriver» в програмному забезпеченні Skyriver GPS реалізувала дуже «смачну» функцію під назвою «Анкетування».

Для збору даних необхідно створити Анкету (або декілька), використовуючи зручний і досить універсальний конструктор:

Є різні варіації відповідей:
* Вибрати один із запропонованих варіантів;
* Вибрати кілька із запропонованих варіантів;
* Так або Ні;
* Розгорнута текстова відповідь;
* Тільки числова відповідь і інші.

Після створення – всі існуючі анкети доступні для кожного співробітника в мобільному додатку Skyriver GPS і можуть бути заповнені необмежену кількість раз:

Після вивантаження даних в веб-інтерфейс дані можна відфільтрувати за різними критеріями: за окремо взятої датою; співробітнику, який проводив анкетування; по торговій точці і тд.
Дані також можна вивантажити в форматі xls і структурувати в будь-який необхідний вид