Що б наш улюблений продукт або необхідний побутовий засіб потрапив на полицю магазину поруч з будинком – товар зійшовши з конвеєра виробника повинен виконати етапи зберігання, перевалки, укомплектування та доставки.
Невід’ємний процес надходження споживчих товарів на полиці магазинів займає дистрибуція.
Тут багато змінних, розвинена логістика, і у всіх процесах важлива злагодженість. І дуже важливу роль тут займає торговий представник. Кожен день «в полях» торгових точок працюють тисячі співробітників завдання яких забезпечити споживача необхідними товарами, широким асортиментом і новинками, а компанію продажем та прибутками. Для ефективної роботи співробітнику потрібні функціональні інструменти.
Зазвичай перші кроки до автоматизації і прискорення процесів збору замовлень це впровадження інструменту мобільної торгівлі де у співробітника вже на руках є актуальні залишки по складах, можливість створити замовлення на відвантаження і контролювати дебіторську заборгованість.
Але з ростом компанії з’являються завдання не тільки оптимізації, а й контролю.
Крім класичних інструментів в нашій мобільного торгівлі ми створили ефективний функціонал «Маршрутний лист»
У чому зручність для торгового?
В одному місці зібрана необхідна оперативна інформація:
- перелік клієнтів на відвідування
- дата і рекомендований час візиту
- заборгованість клієнта по раннім заявками
- план продажу
- кількість замовлень і фактична сума
Безпосередньо з маршруту співробітник може подивитися довідкову інформацію про клієнта, перейти до замовлення або створити ПКО.
Функціонал «Візит»
Крім зібраної інформації за планом візитів, продажів і заборгованості є і інструмент контролю відвідування цих клієнтів. Використовуючи GPS система звіряє локацію співробітника з місцезнаходженням торгової точки. Даний інструмент дозволяє контролювати відвідування, обмежує віддалений збір заявки. Так само при першому і останніх візитах співробітник може ввести значення одометра свого транспортного засобу для фіксації пробігу і списання палива.
Що отримуємо на виході?
Диспетчер, логіст або контролюючий супервайзер в заповненому системою денному маршрутному листі отримують наступну інформацію:
- назви відвіданих клієнтів
- часові проміжки відвідування
- координати відвідування які можуть використовуватися в логістиці
- плановий або позаплановий візит
- планова і фактична суми відвантаження
- пробіг між точками фактичний і найкоротший
- одометр на початок і кінець маршруту
- розрахунок списання палива по одометру
Даний інструмент ефективний для передачі планів торговому і отримання результату. Контролю візитів і звітності списання або нарахування палива. Координати замовлень для логістики доставки.
Торговий представник виконав свої завдання. А наступний етап розвитку стають впровадження логістам TMS систем для доставки цих замовлень.