Скайрівер підкорює нові висоти
Така гучна назва статті виникла внаслідок роботи нашої команди над новим нестандартним проектом.
До нас звернувся Замовник із досить незвичайним завданням – забезпечити контроль роботи баштових кранів (надалі за текстом – БК). Це досить дорога будівельна техніка, простої і поломки якої коштують також недешево. Окрім цього є необхідність контролювати роботу машиніста (в народі – кранівника), враховуючи той факт, що техніка працює на великих висотах (для розуміння – це будинок висотою близько 25 поверхів).
Завдання виглядає простим, якщо не враховувати специфіку цієї техніки. Нам довелось зустрітись із зовсім іншою висотою і до сьогодні невідомою для нас, GPS`ніків, бортовою мережею і напругою. Інженерною групою була вивчена доступна інформація в мережі Інтернет, а також проведена низка переговорів із Замовником, на основі чого були отримані загальні уявлення про специфіку бортової мережі, зокрема, щодо наявності низьковольтних ланцюгів та інструментів, приблизно подібних за своєю суттю з ключем запалювання в авто.
За підсумками проведеної роботи було прийнято рішення встановити на БК Замовника GPS-трекер SkiriverNEO, розроблений для контролю наземного автотранспорту…
На черзі постала необхідність піднятися на вже змонтований БК з висотою близько 50 метрів, що є неабияким випробуванням для людей, непідготовлених до роботи на такій висоті. Але все-таки ми тут!
Кабіна БК нагадує кабіну екскаватора. Обабіч машиніста розташовані панелі органів управління краном, на одній з яких є свого роду «Замок запалювання» або, простими словами, пристрій, що дозволяє розпочати роботу крана. Підключення до цього пристрою дозволило нашим спеціалістам реалізувати точний і реальний контроль часу роботи машиніста, а отже, фіксувати весь робочий час експлуатації крана.
- Автоматизувати загальний облік реального робочого часу машиніста і БК;
- Автоматизувати облік часу роботи БК на різних будівельних об’єктах;
- Автоматизувати збір телеметричної інформації;
- “Бачити”, які крани і на яких об’єктах працюють чи простоюють;
Надалі планується встановлення GPS-трекерів і на інших БК Замовника, а також дооснащення їх системою ідентифікації особи водія, що дозволить додатково автоматизувати облік робочого часу конкретного машиніста. А головне – такий облік робочого часу принесе плюси і машиністам, оскільки система автоматично буде враховувати перепрацювання і тривалість змін, які нерідко доходять до 15 годин.
Ми завжди готові вирішити будь-які нестандартні завдання нашого клієнта!