Скайрівер підкорює нові висоти - SkyriverSkyriver
Ви діючий клієнт?
[contact-form-7 404 "Not Found"]






Скайрівер підкорює нові висоти

Така гучна назва статті виникла внаслідок роботи нашої команди над новим нестандартним проектом.

До нас звернувся Замовник із досить незвичайним завданням – забезпечити контроль роботи баштових кранів (надалі за текстом – БК). Це досить дорога будівельна техніка, простої і поломки якої коштують також недешево. Окрім цього є необхідність контролювати роботу машиніста (в народі – кранівника), враховуючи той факт, що техніка працює на великих висотах (для розуміння – це будинок висотою близько 25 поверхів).

Завдання виглядає простим, якщо не враховувати специфіку цієї техніки. Нам довелось зустрітись із зовсім іншою висотою і до сьогодні невідомою для нас, GPS`ніків, бортовою мережею і напругою.  Інженерною групою була вивчена доступна інформація в мережі Інтернет, а також проведена низка переговорів із Замовником, на основі чого були отримані загальні уявлення про специфіку бортової мережі, зокрема, щодо наявності низьковольтних ланцюгів та інструментів, приблизно подібних за своєю суттю з ключем запалювання в авто.

За підсумками проведеної роботи було прийнято рішення встановити на БК Замовника GPS-трекер SkiriverNEO, розроблений для контролю наземного автотранспорту…

На черзі постала необхідність піднятися на вже змонтований БК з висотою близько 50 метрів, що є неабияким випробуванням для людей, непідготовлених до роботи на такій висоті. Але все-таки ми тут!

Кабіна БК нагадує кабіну екскаватора. Обабіч машиніста розташовані панелі органів управління краном, на одній з яких є свого роду «Замок запалювання» або, простими словами, пристрій, що дозволяє розпочати роботу крана. Підключення до цього пристрою дозволило нашим спеціалістам реалізувати точний і реальний контроль часу роботи машиніста, а отже, фіксувати весь робочий час експлуатації крана.

IMG_1205
Відтак сам GPS-трекер був розміщений за спиною машиніста поблизу блоку управління краном, де за нашими даними мали бути доступні низьковольтні джерела напруги, необхідні для забезпечення живлення приладу. Перевірка контрольних точок підтвердила наші припущення і ми змогли забезпечити стабільне живлення GPS-трекера в рамках його робочого діапазону (робочий діапазон живлення становить 8-32 вольт).

IMG_1207
Таким чином, ми змогли організувати коректне підключення приладу до бортової мережі крана без будь-якого впливу на його робочі показники. Таке рішення встановлення приладів дозволить нашому Замовникові:

  • Автоматизувати загальний облік реального робочого часу машиніста і БК;
  • Автоматизувати облік часу роботи БК на різних будівельних об’єктах;
  • Автоматизувати збір телеметричної інформації;
  • “Бачити”, які крани і на яких об’єктах працюють чи простоюють;

Надалі планується встановлення GPS-трекерів і на інших БК Замовника, а також дооснащення їх системою ідентифікації особи водія, що дозволить додатково автоматизувати облік робочого часу конкретного машиніста. А головне – такий  облік робочого часу принесе плюси і машиністам, оскільки система автоматично буде враховувати перепрацювання і тривалість змін, які нерідко доходять до 15 годин.

Ми завжди готові вирішити будь-які нестандартні завдання нашого клієнта!

IMG_1212