Невід’ємною частиною успішного бізнесу в сфері дистрибуції товару FMCG групи є своєчасне реагування на ринок попиту і реальне розуміння позиції конкурента.
Для цих цілей Skyriver створив зручний інструмент: можливість моніторингу представленості на полиці свого товару і порівнювання його щодо товару конкурента. Джерелом збору інформації виступає польовий співробітник і додаток Android Skyriver GPS Agent
На зображенні нижче представлений приклад звіту моніторингу з різними варіаціями співвідношення ціни та фейсів.
Для візуальної зручності, в залежності від різниці цифрового значення по вищезгаданим пунктам – рядок результату моніторингу має різний колір.
Таким чином, Ви зможете швидко зреагувати на ситуацію на ринку і ефективно вплинути на неї.