Номенклатура. Особливості формування бази товарів - SkyriverSkyriver
Ви діючий клієнт?
[contact-form-7 404 "Not Found"]






Особливості формування бази товарів (Номенклатура)

Опис рішення

При проведенні мерчендайзингу на торгових точках Клієнти, що працюють в різних сферах діяльності, часто звертаються з проханням допомогти організувати ефективний розподіл товарів між торговими точками.

Клієнт:

Компанії, які здійснюють управління командами мобільних співробітників (торгових представників, мерчендайзерів).

Ключові завдання:

  1. Коректне відображення номенклатури на мобільних пристроях у польових співробітників (мерчендайзерів).
  2. Отримання розгорнутої звітності супервайзерами, менеджерами.
  3. Підвищити якість роботи польових співробітників на торгових точках.

Рішення задач клієнта забезпечується виконанням наступних дій:

  1. Формування в інтерфейсі системи категорії товарів, одиниць виміру і бази товарів.
  2. Два способи додавання номенклатури (при наявності малої / великої бази товарів).
  3. Гнучка настройка модуля «Агент» при роботі з номенклатурою на торговій точці.
  4. Аналіз результатів звіту.

Формування бази номенклатури і файлу імпорту номенклатури

Номенклатуру в інтерфейсі можна сформувати двома способами:

  • Формування бази безпосередньо в інтерфейсі.

Тут вносимо Категорії товарів, Одиниці виміру та базу товарів:

  1. Категорії товарів. Каталог товарів можливо створити як однорівневий, так і багаторівневий.
  2. Одиниці виміру. Одиниці виміру додаються у відповідному вікні
  3. База товарів. Для додавання нового товару вибираємо потрібний каталог (розділ), в якому він повинен знаходитися, і в поле додавання товарів вносимо дані для виду товару.
     

 

                  Рис. 1 – Додавання товару у вкладці «Номенклатура»

 

  • Імпорт файла номенклатури.

Даний спосіб додавання номенклатури зручніше застосовувати при великій базі товарів. Для того щоб за допомогою файлу імпорту внести базу товарів, формуємо його:

  1. Способом, описаним вище, вносимо в усі поля кілька параметрів (ці параметри будуть служити прикладом формування правильного файлу);
  2. Після натискання на кнопку «Експорт XLS» на комп’ютер завантажується файл в папку «Завантаження», відкриваємо його. Цей файл має три вкладки, які відповідаю розділах вкладки «Номенклатура» в інтерфейсі:

Units – одиниці виміру. В даній вкладці вносимо одиниці виміру за нашим прикладом, а також присвоюємо унікальний «GIUD» і в стовпці «Name» вписуємо назву.
 
Рис. 2 – Приклад внесення нової одиниці вимірювання і формування унікального «GIUD»
Для того щоб створити унікальний «GIUD» ми міняємо тільки перші 8 значень на буквено-цифровий формат (довільні)!

Types – категорії товарів (каталог або розділи). У цій вкладці аналогічно, за прикладом задаємо унікальний «GIUD» для кожної категорії товару, найменування, а також рівні. РОдова папка має рівень «0», а всі інші в її каталозі мають рівень на одну одиницю більше.
 

         Рис. 3 – Формування категорій товарів (розділи/каталоги)

Для того щоб відобразити, що папка «Овочі» є підкатегорією саме папки «Продукти» у стовпці «ParentGIUD» ставимо навпроти цієї папки унікальний ідентифікатор «GIUD» папки «Продукти», який ми раніше задали.

Goods – база товарів. В даній вкладці вносимо базу товарів. Для цього вносимо список товарів в стовпець «Name», а в стовпець «Code» вносимо код товару. У стовпці «GIUD» як і раніше в інших вкладках для кожної позиції товарів присвоюємо унікальний ідентифікатор. У стовпці «CatGIUD» вказуємо унікальний ідентифікатор (GIUD) потрібної категорії / папки / каталогу, в якому повинен знаходитися даний товар. Його копіюємо з вкладки «Types». У стовпці «UnitsGIUD» вказуємо одиниці виміру для кожної позиції.
В інші стовпці вносимо ціни, залишки, коментарі і геозони на яких присутній даний товар.
Після чого через веб-інтерфейс робимо імпорт сформованого файлу.
 

Рис. 9 – Приклад заповнення вкладки «Goods»

В додатку Skyriver GPS на мобільному пристрої в налаштуваннях модуля «Агент» в розділі «Моніторинг» встановити галочку для «Тільки товар ТТ»!