Формування файлу імпорту плану відвідувань (візитів) в Web-інтерфейсі «Skyriver»
Імпорт плану візитів кур’єрами, торговими представниками і т.д. широковживаний інструмент серед керівників, у яких в підпорядкуванні більше одного співробітника. Однак після імпорту плану відвідувань в web-інтерфейс, відповідальні особи нерідко стикаються з тим, що план не вивантажується співробітникам, які працюють поза офісом на мобільні пристрої.
Розглянемо детально алгоритм роботи з файлом імпорту плану візитів мобільних співробітників:
Для того щоб, план редагувати, а потім внести форматом Excel в програму, потрібно:
1) У вкладці “Контроль” – “Геозони” зробити експорт в форматі Excel (XLS, CSV) і скачаний файл зберегти на Вашому персональному комп’ютері.
2) У файлі, який завантажили буде відображено 15 стовпців, перші 9 стовпців, включаючи “Адреса”, “Додатково” і “Відповідальний” залишаємо без змін.
3) Далі стовпець “Інші користувачі” перейменовуємо в “Кур’єри” (торгові представники, мерчендайзери і т.д.).
4) Стовпець “Дозволити” повністю видаляємо.
5) Стовпець “Дата видалення” перейменовуємо в “Дата”.
6) Всі інші стовпці після “Дата” видаляємо.
8) У стовпці “Дата” задаєте дату відвідування для всіх заданих об’єктів в стовпці “Кур’єри”.
Вид файлу має вийти як на прикладі, тільки в прикладі задано 2 кур’єри, а Ви вносите потрібну кількість.
9) Після заповнення всіх потрібних полів зберігаєте файл.
10) Переходьте у вкладку «Планування» – “Загальний план” натискаєте на кнопку “Імпорт” і вибираєте підготовлений файл на Вашому ПК.
11) Після того як файл буде завантажений потрібно натиснути “Оновити”, а потім “Зберегти”.
12) А далі, як ви раніше робили “На основі попереднього періоду” задаєте для потрібного проміжку часу. Для цього задаєте період, з якого потрібно скопіювати план в правій стороні екрану (1), а також задаєте період на який потрібно перенести план (2). Потім натискаєте «Зберегти» і «Оновити».
Після збереження плану в web-інтерфейсі на мобільних пристроях співробітників потрібно виконати “Обмін даними” – “Клієнти” і потім в меню “План” відобразиться заданий маршрут відвідувань (пр. на малюнку нижче).
У випадках якщо план не імпортувався в web-інтерфейс потрібно перевірити ще раз правильність вказівки даних в файлі, а саме імена об’єктів, наявність всіх стовпців, як в прикладі. Після чого повторно завантажити файл.
Якщо файл плану не завантажується в додаток на мобільному пристрої співробітника, то слід перевірити ще раз наявність інтернет-з’єднання на мобільному пристрої, оновити довідники (геозони, номенклатура). Після чого повторно виконати “Обмін даними”.
За умови, що всі вищеописані дії не допомогли, слід звернутися до наших фахівців на номер першої лінії + 38 044 332 4412 або на пошту support@skyriver.ua.
Сподіваюся дана стаття була Вам корисною. Продовжуйте стежити за нашими новинами і корисними оновленнями в нашому ПО. Дякую що Ви з нами!