Принцип роботи з управлінським інструментом "Особистий кабінет". - SkyriverSkyriver
Ви діючий клієнт?

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш E-Mail (обов'язково)

Телефон (обов'язково)

Тема

Повідомлення






Принцип роботи з управлінським інструментом “Особистий кабінет”.

Управлінські інструменти служать не для вирішення всіх управлінських завдань керівника, а для того щоб виконувати роль компонентів самого процесу контролю, спираючись на які керівник може виконувати функції планування, організації та контролю.

В процесі роботи з Skyriver ПО, придбаними gps-трекерами для контролю автотранспорту або ліцензіями для контролю польових співробітників, керівництво компаній часто стикається з тим, що одні автомобілі знімають з обслуговування, інші навпаки випускають, на місце одних співробітників приходять нові і потрібна оперативна заміна робочого пристрою з додатком. У зв’язку з цим потрібен якийсь функціонал, який дозволить вести облік всіх придбаних трекерів і ліцензій, а саме облік експлуатованих і облік на складах, контроль за рахунками, як оплачених, так і актуальних.

Для вирішення перерахованих вище завдань був розроблений інструмент “Особистий кабінет”.

«Особистий кабінет» дозволяє отримати клієнту інформацію про обладнання та мобільних пристроях, що знаходяться в обслуговуванні, а саме:

  • кількість об’єктів в обслуговуванні і їх статус (активний / призупинений / відключений);
  • управляти в рамках доступного тарифного плану призупиненням;
  • отримувати фінансову інформацію у вигляді рахунків, оплат і багато іншого.

Доступ в особистий кабінет можливий за посиланням https://cc.skyriver.ua/cabinet/, А також через веб-інтерфейс через іконку в верхній частині екрану. З метою безпеки дані для авторизації вказані в Договорі.

Кабінет представлений у вигляді короткої інструкції по роботі з ним на головному екрані, профілю для налаштувань, зміни пароля і меню для виконання основних завдань (мобільні пристрої, трекери і рахунки).

Головне меню інструменту «Особистий кабінет»

 

Меню «Мобільні пристрої» представлено в вигляді переліку ліцензій, підключених модулів, суми абонплати і статуси.


Вікно «Мобільні пристрої»

Також доступне редагування ліцензій за допомогою заміни IMEI пристрою, номера і моделі телефону, для цього необхідно стерти старий IMEI, ввести новий, після чого натиснути кнопку «Зберегти». Така маніпуляція дозволить швидко змінити пристрій, за яким повинна бути закріплена ліцензія.

заміна IMEI

Меню «Трекери» надано у вигляді списку трекерів, їх найменування в системі, державний номер, сума абонплати і статус.

Вікно «Трекери»

В меню «Рахунки» надано список як вже оплачених рахунків, так і тих, що очікують оплати. Також доступний експорт рахунків в форматі PDF. Даний функціонал дозволяє не витрачати час на повторний запит документів.

Вікно «Рахунки»

Інструмент «Особистий кабінет» дозволяє такі операції, як облік обладнання, ліцензій, заміна IMEI, запит рахунку виконувати оперативно, що дає можливість сфокусувати час на сам процес моніторингу за контрольованими об’єктами адміністратору процесу.