Ви діючий клієнт?

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш E-Mail (обов'язково)

Телефон (обов'язково)

Тема

Повідомлення






Контроль палива


На сьогоднішній день в статті витрат на утримання транспорту основна частка припадає на статтю паливно-мастильних матеріалів (ПММ) з огляду на їх високу вартість. При цьому без системи контролю вкрай складно відстежити за роботою транспорту, ефективністю його застосування і правильністю експлуатації, злодійством і нецільовим використанням, і як наслідок – витратами на ПММ.

Для вирішення завдань з організації та контролю обліку палива на транспортний засіб додатково монтується датчик палива в зв’язці з бортовим контролером, який дозволяє в диспетчерській системі або на мобільному телефоні в режимі реального часу відслідковувати:

    • Залишки палива в баку
    • Витрата палива за період/маршрут/зміну
    • Заправки і можливі зливи за період/маршрут/зміну

Використання системи контролю та обліку палива Скайрівер дозволяють Вам:

    • Скоротити простої техніки і її не ефективне використання на 10-15%
    • Скоротити пробіги до 20%
    • Знизити витрати на паливо до 20-40%!
    • Знизити витрати на амортизацію до 20%

На сьогоднішній день існують наступні способи організації контролю палива:

  1. CAN-шина
  2. Контроль витрати палива
  3. Контроль рівня в баку
  4. Облік використання заправних карт
  5. Паливороздача на підприємстві

Найбільш поширений метод – це контроль палива на базі датчика рівня, при якому передбачається установка датчика рівня палива в паливний бак. Подібний метод дозволяє в режимі реального часу отримати інформацію про рівень палива в баку, витрату автомобіля, заправки і можливі зливи.
Даний тип датчика як правило встановлюється на вантажні автомобілі, будівельну та сільськогосподарську техніку та іншу спец техніку, де витрата палива неможливо контролювати в зважаючи на його нелінійності в залежності від навантаження.
Можлива установка датчиків палива як на одне, так і для двобачних авто, а також зчіпки з рефрижератором.

Для деякої «спец техніки» застосування датчика рівня палива неможливо з огляду на специфічності самого бака – воно може мати складну форму і не мати рівного майданчика для розміщення бака, або є частина конструкції. У таких випадках застосовуються одно-та двокамерні витратоміри, які дозволяють з високою точністю контролювати витрату палива двигуном. Так само краща установка витратомірів на спец. техніку з огляду на більш чіткого обліку витрати палива.

Регулятор потоку встановлюється в розріз паливної магістралі і дозволяє з високою точністю контролювати споживання палива двигуном з урахуванням обсягу виконаних робіт, що мінімізує ризик крадіжки палива.

Для контролю палива на автомобілях з ГБО ми пропонуємо використання ультразвукового датчика, який ставиться як на балони циліндричної форми, так і на балони тороїдальной форми.
Даний датчик ставиться з нижньої сторони балона і може працювати як в зв’язці з трекером передаючи інформацію в диспетчерський центр, так і автономно. При автономному режимі в салоні автомобіля монтується дисплей, що відображає інформацію про залишок газу в балоні.

  • 1/2
  • 1/7
  • 1/5
  • 1/3
  • 1/3
  • 1/6
  • 1/2
  • 1/9
  • 1/7
  • 1/5
  • 1/5
  • 1/6
  • 1/2
  • 1/7
  • 1/5
  • 1/3
  • 1/3
  • 1/6
  • 1/7