Ви діючий клієнт?
















(044) 332-88-12,   (044) 332-44-12

Web інтерфейс

WEB-інтерфейс дозволяє підключатися до системи SkyFleet і спостерігати за місцезнаходженням і станом свого транспортного засобу або стаціонарного об'єкта з будь-якого комп'ютера підключеного до мережі Інтернет, без необхідності установки програмного забезпечення. Однак WEB-інтерфейс має значно менше функцій ніж стандартний windows-додаток SkyFleet Client, відмінності між ними можна подивитися

fornSendПри вході на сайт системи SkyFleet першим з'являється вікно підключення до сервера в якому необхідно ввести ім'я та пароль підключаемого користувача. Ці дані Ви можете дізнатися в компанії яка надає сервіс моніторингу. Після введення необхідних даних у відповідні поля натисніть кнопку "Вхід", буде проведений автоматичний перехід на основну сторінку сервісу. Якщо підключення до сервісу по якихось причин не відбудеться, відповідне попередження буде виведено зліва від кнопки "Вхід".
Можливі такі варіанти повідомлень: Невірне ім'я користувача або пароль - ви невірно ввели один із зазначених параметрів, перевірте правильність введених даних, звернувши увагу на розкладку клавіатури, регістр літер що вводяться та ін., повторіть спробу підключення. Можливо також що використовуваний Вами для підключення користувач не зареєстрований в системі моніторингу або був видалений. В цьому випадку зверніться до організації що надає сервіс моніторингу. Даний користувач вже підключений - можливо хтось вже зайшов в систему під ім'ям користувача який Ви задаете, або останній Ваш сеанс роботи з системою закінчився некоректно (наприклад, через "зависання" комп'ютера).Повторіть спробу через 5 хвилин (через цей час сервер сам розірве некоректно завершене з'єднання).Якщо повторні спроби також невдалі, зверніться до організації яка надає сервіс моніторингу. Даний користувач заблокований - з якихось причин, адміністратор системи заблокував даного користувача. Зверніться до організації, що надає сервіс моніторингу. Помилка підключення - сталася помилка при підключенні до сервісу через некоректну роботи сервера. Повторіть спробу через деякий час. Після чого зверніться до організації, що надає сервіс моніторингу.

2. Опис основної сторінки сервісу

На малюнку нижче представлена ​​основна сторінка Web сервісу SkyFleet. Сторінка розділена на три частини: у верхній розташовані список об'єктів і карта, а в нижній інструментальна панель та інформаційні таблиці. Є можливість змінювати розміри кожної з областей, для чого наведіть курсор миші на межу між двома областями до зміни іконки курсору на знак роздільника, клацніть лівою кнопкою миші і не відпускаючи її тягніть курсор вліво-вправо або вгору-вниз в залежності від поставленого завдання, після зміни області до необхідного розміру відпустіть ліву кнопку миші. Також можливо приховати список об'єктів натиснувши на відповідну кнопку *, цієї ж кнопкою виробляється зворотну дію. map

3. Список об'єктів

Список об'єктів розташований в лівій верхній частині сторінки містить всі об'єкти перегляд інформації про яких дозволено адміністратором для підключеного користувача. Об'єкти в залежності від того як вони були зареєстровані в базі даних будуть розділені на групи. Є можливість згорнути обрану групу у списку натиснувши на кнопку. Навпроти імені об'єкта в списку виводиться піктограма його поточного стану. Можливі такі стани:
  • green - нормальний стан об'єкта, він справно виходить на зв'язок, на об'єкті відсутні будь які аварії або інформаційні повідомлення;
  • blue - на об'єкті сталася подія інформаційного характеру;
  • yellow - на об'єкті сталося несуттєва подія малої важливості;
  • orange - на об'єкті сталася серйозна подія;
  • red - на об'єкті відбулася критична подія, що вимагає негайної реакції;
  • grey - об'єкт не вийшов на зв'язок більше 3 поспіль заданих для зв'язку проміжків часу.
При натисненні лівої кнопки миші по об'єкту в списку, його ім'я з'явиться в інструментальній панелі, таблиця докладної інформації про об'єкт (під списком об'єктів) буде заповнена його даними. Усі наступні операції за допомогою інструментальної панелі будуть проводиться над обраним таким чином об'єктом.

4. Операції с картою

Карта найчастіше займає більшу частину сторінки, вона містить всі географічні об'єкти (міста, вулиці, будинку, ліси, річки і т.д.) обраного користувачем району землі. На карті також відображається поточне місце розташування об'єктів та маршрути їх руху за заданий користувачем проміжок часу. Для навігації по карті використовуйте наступні можливості: переміщення по карті в рамках обраного масштабу - на північ-південь чи захід-схід, використовуйте для цього мишку, натиснувши лівою кнопкою і утримуючи її тягніть карту в необхідному напрямку, потім відпустіть, або відповідні кнопки в лівому верхньому кутку карти; зміна масштабу карти - збільшення або зменшення масштабу коліщатком миші або відповідними кнопками (+ і -) в лівому верхньому кутку карти. На екран можна виводити такі різновиди карт:: Google Maps (MAP) - стандартна векторна карта усієї Землі; Google Maps (SAT) - супутникові знімки всієї Землі; Google Maps (HYBRID) -супутникові знімки всієї Землі з накладеними іменами географічних об'єктів; OpenStreetMap - векторні карти Землі Інтернет проекту OpenStreetMap; SkyFleet GIS -векторні карти розміщені адміністратором на ГІС-сервері системи SkyFleet (можуть містити тільки деякі регіони Землі, але мають звичайно більшу точність і наповненість ніж зазначені вище карти).
  • littleMapВибір необхідної карти здійснюється із спливаючого меню при натисканні на кнопку інструментальної панелі

5. Панель інструментів

Панель інструментів містить основні елементи управління (кнопки, меню вибору та ін.) Використовувані для виведення необхідної інформації на сторінку сервісу. Панель інструментів знаходиться під картою і списком об'єктів. Найлівіша кнопка панелі інструментів містить ім'я виділеного в даний момент об'єкта і іконку його поточного стану. При натисканні на цю кнопку карта автоматично центрується на виділеному об'єкті. Далі описано призначення інших елементів управління панелі інструментів:
  • eye - дана кнопка визначає видимість об'єкта на карті, приховання частини об'єктів з карти при їх великій кількості дозволяє полегшити сприйняття користувачем інформації, іконка видимості для прихованого об'єкта відображається в чорно-білому вигляді;
  • track - включення і відключення автоматичного добудовування лінії маршруту за об'єктом, при активації даної функції відображається лінія з 50 останніх точок про місцезнаходження об'єкта, при неактивності даної функції іконка відображається в чорно-білому вигляді Налаштування видимості і добудовування маршруту зберігаються для кожного об'єкта при коректному виході зі сторінки сервісу.
  • FromToDate - меню вибору періоду часу за який буде запрошена інформація, можливі такі варіанти: за поточний день, за останні 24 години, за поточний місяць, за минулий місяць, для більш точного визначення діапазону дати і часу використовуйте елементи представлені нижче;
  • date - дані елементи вибору дати і часу дозволяють точно визначити діапазон за який буде запрошені інформація (запит інформації можна провести за період не більше ніж 31 день).
  • route - запит маршруту об'єкта або його приховування з карти, буде відображений на карті маршрут у вигляді лінії з іконками старту, фінішу і зазначенням місць стоянок транспортного засобу (час стоянки вказується під іконкою), також буде виведений графік зміни швидкості (або графік обраного датчика) при русі об'єкту.
  • requst_alarm- запит списку подій, що відбулися на об'єктах за заданий проміжок часу;
  • report - запит звіту по виділеному об'єкту за заданий проміжок часу, тип звіту вибирається з випадаючого меню (див. детально розділ 9);
  • littleMap - вибір типу відображаємої карти (див. розділ 4).
  • help- виклик данної довідки;
  • switch - вихід з основної сторінки сервісу, відключення від стеми.

6. Поле детальної інформації про об'єкт

В поле детальної інформації про об'єкт відображається його поточний стан. Поле детальної інформації розташоване в лівому нижньому кутку сторінки. У нижній частині поля виведені основні параметри наявні у кожного об'єкта:,
  • lightning- дата і час приходу останніх даних від об'єкта;
  • gsmState - потужність сигналу мережі GSM у % від максимального значення;
  • statelite - кількість супутників системи GPS або ГЛОНАСС (якщо підтримується терміналом) захоплених / видимих;
  • bataryState - напруга внутрішнього акумулятора GSM-терміналу;
  • power - зовнішня напруга подається на GSM-термінал;
Центральну частину поля докладної інформації займає таблиця з поточним значенням заданих для об'єкта датчиків. Такими датчиками можуть бути: датчик палива, датчик швидкості, датчик температури салону, датчик відкриття багажника і т.д. Конкретний список датчиків доступний для кожного з об'єктів визначається додатковим обладнанням, підключеним до GSM-терміналу.

7. Поточні та минуліі аварії

У нижній правій частині сторінки сервісу розташовується панель з чотирма вкладками. Перші дві з них містять таблиці поточних і заданих користувачем аварій та подій, що відбувалися на об'єктах. В таблицю поточних аварій завантажуються аварії та події за три минулі години до входу користувача на сторінку сервісу і всі події і аварії, які відбуватимуться поки користувач буде підключений. В таблицю запитів аварій будуть поміщені аварії за заданий користувачем проміжок часу. Таблиці містять такі стовпці:
  • Критичність - ступінь важливості події чи аварії: інформаційне, несуттєве, серйозне або критичне (див. опис в розд. 3);
  • Об'єкт - ім'я об'єкта на якому відбулася подія / аварія;
  • Датчик - датчик в об'єкті що викликав подію / аварію;
  • Початок - дата і час виникнення події / аварії;
  • Кінець - дата та час усунення події / аварії (відсутній якщо подія ще діє);
  • Повідомлення - докладний текстовий опис події.

8. Графіки

За замовчуванням будується графік швидкості, для побудови графіка іншого параметра, виберіть відповідний датчик у об'єкту в поле докладної інформації про нього. Крім самого графіка на панелі є наступні кнопки:
  • previos - зрушити покажчик на одну точку назад по запрошенному маршруту;
  • next - зрушити покажчик на одну точку вперед по запрошенням маршруту; між зазначеними кнопками розташовується елемент-слайдер переміщення, якого по лінійці дозволяє зрушувати покажчик на будь-яку точку запитаного маршруту;
  • play- кнопка запуску / зупинки програвання маршруту, при програванні маршруту покажчик самостійно переміщується по карті зі швидкістю і проміжками часу між точками повністю відтворюючи маршрут об'єкта, швидкість відтворення маршруту можна змінювати, вибираючи в випадаючому меню праворуч від кнопки відповідний ступінь прискорення;
  • setFrom - встановити дату і час переміщення об'єкта в дану точку, як початковий час періоду запиту;
  • setTo-встановити дату і час переміщення об'єкта в дану точку, як кінцевий час періоду запиту;
  • clock- дата і час переміщення об'єкта в поточну точку маршруту;
  • parametr- швидкість об'єкта або значення вибраного користувачем датчика в поточній точці маршруту;

9. Звіти

Вкладка "Звіти" призначена для відображення в табличному вигляді, обраного користувачем типу звіту. Звіт будується для одного, обраного в даний момент, об'єкта за проміжок часу, відзначений у відповідних елементах управління на панелі інструментів. Можливі такі типи звітів: звіт по паливу, звіт по пробігу, звіт по стоянках, звіт по заправкам і сливам палива. Розглянемо кожен із звітів докладно.

Звіт по паливу.

Звіт по паливу містить інформацію про витрату палива транспортним засобом за заданий проміжок часу. Облік витрати може вестися, як на основі інформації про пробіг транспортного засобу і заданих параметрів середньої витрати на 100 кілометрів шляху, так і на основі інформації, одержуваної з датчика палива: штатного або додаткового. Використання додаткового датчика палива (об'ємного, ємнісного, проточного і т.п.) є кращим, ніж штатного поплавкового датчика. Так як штатний датчик має як високу погрішність, так і нестабільність показань, залежну від динаміки руху транспортного засобу (розгін, гальмування), і від характеру дороги (повороти, спуски, підйоми). Графіки зміни показань штатного паливного датчика мають великі викиди і вимагають фільтрації даних, до того як по ним будуть проведені обчислення витрати, фактів зливу і заправок палива. Процесс фільтрації також вносить деяку похибку в обчисленні. Кінцева похибка при використанні штатного датчика може досягати 10% і більше. Обчислення витрати на основі інформації про пробіг транспортного засобу і заданих параметрів середньої витрати на 100 кілометрів шляху також має високу похибку, оскільки не враховує реальний характер руху та технічний стан транспортного засобу. Звіт містить наступні поля:
  • Объект – ім'я об'єкта (транспортного засобу);
  • Время – дата за яку наведено дані в рядку таблиці;
  • ДУТ 1 Расход – витрата палива в літрах в баку №1 за показаннями датчика рівня палива (якщо 0, значить до GSM терміналу встановленому на Вашому транспортному засобі не підключено датчиків рівня палива);
  • ДУТ 2 Расход - витрата палива в літрах в баку №2 (якщо, він мається);
  • ДРТ Расход - витрата палива в літрах за показаннями датчика витрати палива;
  • CAN Расход - витрата палива в літрах за показаннями ліченим з CAN шини транспортного засобу;
  • Пробег – пробіг ТЗ в кілометрах;
  • Время движения - час руху ТЗ за вказаний термін;

Звіт по пробігу.

Звіт по пробігу містить інформацію про пройдений транспортним засобом відстані за заданий проміжок часу. Звіт містить наступні поля:
  • Объект – ім'я об'єкта (транспортного засобу);
  • Время – дата та час за який представлена ​​інформація (якщо вказана тільки дата, інформація представлена ​​за всі календарні дні);
  • Пробег – пробіг транспортного засобу в кілометрах;
  • Время движения - час руху ТЗ за вказаний термін;
  • Время простоя – час, простою транспортного засобу;
  • Средняя скорость - середня швидкість за час руху ТЗ.

Звіт по стоянках

Звіт по стоянках містить інформацію про всі стоянки транспортного засобу, час яких перевищує 5 хвилин. Звіт містить наступні поля:
  • Объект – ім'я об'єкта (транспортного засобу);
  • Начало – дата і час початку стоянки;
  • Конец – дата і час початку руху;
  • Длительность - час стоянки;
  • Адрес – найближчу адресу будівлі / населений пункт де була проведена стоянка (визначиться тільки якщо на сервері налаштований модуль бази даних адрес).

Звіт по зливам і заправкам палива.

Звіт по заправкам і зливам містить інформацію про всі заправки і зливи палива з бака транспортного засобу, за вказаний користувачем проміжок часу. Побудова даного звіту можлива тільки для транспортних засобів, на які встановлено GSM термінал з підключенням до датчика палива (штатного або додатковому). З причин, описаним вище, використання штатного датчика палива вносить похибку у результати звіту як для параметра обсяг злитого / заправленого палива, так і за часом операції. Звіт містить наступні поля:
  • Объект – ім'я об'єкта (транспортного засобу);
  • Время– дата і час зливу або заправки;
  • Действие – тип події: злив або заправка
  • Объем топлива – обсяг заправленого або злитого палива в літрах;
  • Адрес - найближча адреса будівлі / населеного пункта, де була проведена заправка або злив палива (визначиться тільки якщо на сервері налаштований модуль бази даних адрес).