Досвід компанії. ТОП 3 великих проектів. - SkyriverSkyriver
Ви діючий клієнт?
[contact-form-7 404 "Not Found"]






 
За понад десять років праці на ринку України у сфері супутникового моніторингу ми здобували корисний досвід в співпраці з різними сферами бізнесу. В багатьох напрямках знаходилась потреба в наших послугах.

За останні 5 років хочеться виділити три великих та цікавих для нас проєктів.

 

АТ “Укртелеком”

Найбільший в україні телекомунікаційний оператор фіксованого зв’язку, доступу в інтернет, передачі даних, телефонії. В компанії працюють десятки тисяч співробітників, а автопарк у 2015 році налічував близько 4000 одиниць. Проєкт стартував восени 2015 року з оснащення в 465 населених пунктах України близько 3500 транспортних засобів що були обладнані системою GPS за 45 діб.
За перший квартал 2016 року витрати на ПММ скоротились на більше ніж 20%.
Час на сервісне обслуговування в будь-якому куточку складає до 48 годин. Для клієнта було допрацьована система Skyriver GPS.

  • Проведена інтеграція з програмним забезпеченням служб сервісного реагування.
  • Розроблені нові аналітичні інструменти по ефективному використанню транспортних засобів в різних зонах, контроль відвідування АЗС по паливним карткам.
  • Виконується контроль по використанню палива та відхилення від норм згідно наказу мінтрансу №43.
  • Розроблено софт для звірки маршрутних листів.
  • Налаштована система сповіщень по різним подіям.

З часом внаслідок оптимізації парк почали скорочувати та розпродувати. Загалом парк було скорочено приблизно на 30%. А через декілька років почалась програма оновлення транспорту на нові сучасні автомобілі.
Ми продовжуємо обслуговувати клієнта встановлюючи на нові транспортні засоби сучасне обладнання з підтримкою CAN-шини отримуючи бортові показники автомобіля на моніторі диспетчера.

 

АТ “Фармак”

Одна з найстаріших, що входить до трійки лідерів фармацевтичних компаній України. Має власні науково-технічні дослідження для виготовлення ліків нових зразків. Продукція експортується в понад 20 країн світу. В компанії працює більш як дві тисячі співробітників, а парк транспорту налічує понад 550 одиниць. Проєкт стартував на початку 2020 року та було впроваджено різні технічні рішення з контролю та оптимізації утримання транспорту.
Вперше нашою компанією Легкові автомобілі були масово оснащені системою GPS контролю руху та контролю пального з бортових показників через CAN-шину.

  • Вантажні окрім GPS системи оснащені контролем пального в баках та рефрижераторах.
  • Додатково було реалізовано контроль температурного режиму при перевезенні лікарських засобів.
  • Lля водіїв розроблено інструмент контролю за температурою безпосередньо в мобільному пристрої.
  • Для транспортного департаменту була розроблена нова автоматизована звітність маршрутних листів, а також з обліку та контролю видачі пального.
  • Система моніторингу інтегрована з декількома мережами заправних станцій які автоматично надають всі дані про кожну подію видачі пального.

Впровадження функціоналу контролю якості водіння дозволило вдвічі скоротити кількість інцидентів. Списання палива зменшилось на 12%.
На 2022-2023 запланована амбітна мета по поглибленню інтеграції системи Skyriver GPS з SAP ФАРМАК, що має дозволити повністю автоматизувати процес документообігу та звітності в компанії.

 

ТОВ “Омега”

Найбільший в Україні дистриб’ютор автокомпонентів, запасних частин. В компанії близько 350 постачальників, більше 14 000 клієнтів, сучасна система логістики, автоматизований склад. В кожному куточку України компанія доставляє замовлення “день в день”. Проєкт стартував в 2017 році. Особливістю замовника було те що в компанії використовується велика кількість найманого вантажного транспорту. Отже реалізувати стаціонарне встановлення GPS трекерів було завданням не з простих. По результату пілотного тестування було обрано використання мобільного додатку Skyriver GPS на Android пристроях. Допрацювавши додаток під зручність користування різного віку працівників, в короткі строки, віддалено було підключено до системи контролю руху понад 400 водіїв. Працюючи з програмою лише в робочі години дозволило контролювати дійсне використання найманих транспортних засобів, а водії відмічали зручність користування та зменшене навантаження на звітність. Як результат в різні періоди зменшення витрат на паливо сягало 12-16%. Значно зменшився час на обробку звітів від водіїв за шляхом їх групування та цифрового формату.

Дякуємо всім нашим клієнтам за довіру.