Ви діючий клієнт?
















(044) 332-88-12,   (044) 332-44-12

Аналіз ПЛАН/ФАКТ

Основна більшість систем GPS моніторингу представлених на ринку України здатні вирішувати такі завдання:
•    Відображати місцезнаходження об'єкта на карті
•    Виводити маршрут за певний період
•    Формувати різні звіти по факту: пробіг, зупинки, витрата палива і т.д.
Донедавна подібних функцій вистачало для вирішення основних задач логістики. В наслідок велика кількість клієнтів, що працюють у сфері дистрибуції, доставки зіткнулися з тим, що основних, базових функцій вже недостатньо і необхідний додатковий інструмент аналізу фактичного результату із запланованим. Можливість планування місць відвідувань для співробітників, що виконують роботу поза офісом (доставка, сервіс) з наступним автоматизованим співставленням план / факт - є ефективним інструментом економії коштів підприємства, дозволяє значно прискорити аналіз виконаної роботи, налагодити дисципліну.
Система планування Skyriver GPS складається з наступних елементів:
•    GPS / GPRS пристрій, що передає на сервер координати та іншу інформацію, необхідну для контролю
•    Диспетчерське програмне забезпечення для постановки планів і побудови звітів
База об'єктів для відвідувань (адреса, координата, додаткова інформація) може вже існувати і її можна імпортувати в систему або ж необхідно створити з нуля за допомогою існуючих інструментів.
Для планування роботи автопарку використовується GPS / GPRS обладнання Skyriver EVO або Skyriver NEO (вибір залежить від потреб), яке встановлюється в автомобіль. Для планування роботи виїзних співробітників, які не прив'язані до конкретного транспортному засобу, використовується Android програма Skyriver GPS (Tracker), яка встановлюється на мобільний телефон.
Диспетчерська програма для планування та отримання звітів Skyriver GPS крім стандартних функцій системи GPS моніторингу дозволяє планувати відвідування торговельних точок двома способами:
•    ручний (входить в базовий функціонал)
•    автоматичний
Під ручним способом мається на увазі ручний вибір конкретної торгової точки з бази торгових точок для кожного контрольованого співробітника, яку потрібно відвідати з прив'язкою до конкретної дати. Є можливість копіювання, переносу завдань з архіву для прискорення процедури планування.
12316
В результаті використання системи планування:
•    зменшується час на обслуговування клієнтів
•    підвищується ефективність роботи
•    зменшуються транспортні витрати
•    більш раціонально використовуються ресурси
12315
12314
Застосування:
Планування роботи автотранспорту:
•  дистриб'юторські компанії
•  FMCG компанії
•  кур'єрські компанії
•  сервісне обслуговування
Планування роботи виїзних співробітників:
•  мерчендайзинг
•  моніторинг мереж
•  кур'єрська доставка
•  доставка банківських карток додому
•   поширення кореспонденції
Система дозволяє інтегруватися в існуючу облікову систему підприємства. Наявність свого штату програмістів дозволяє оперативно виконувати роботи з доопрацювання функціоналу під необхідні вимоги.