Ви діючий клієнт?
















(044) 332-88-12,   (044) 332-44-12

Контроль відвідування клієнтів – дуже важливий момент в сфері торгівлі, надання послуг з обслуговування, в сфері охорони здоров’я.

Найбільш затребуваний серед дистриб’юторських компаній саме контроль торгової команди по відвідуванню клієнтів і дотримання маршрутів.

Найчастіше без інструментів контролю співробітники можуть не відвідувати клієнтів, торгові точки які не дають регулярних заявок або з найбільш віддаленими від маршруту клієнтами можуть проводити телефонний прийом заявки, при цьому враховують в денному маршруті кілометраж на відвідування таких клієнтів.

У таких випадках компанія зазнає збитків по списанню зайвого не відпрацьованого палива, знижується рівень продажів за такими напрямками.

Не відвідали Ви – відвідав конкурент. Таким чином витісняючи Вашу продукцію з торгової точки.

В процесі управління компанії не варто забувати про важливість повноцінного контролю торгової команди в полях. Ми рекомендуємо використовувати систему контролю яка дозволить завжди тримати вашу команду в тонусі. Адже для досягнення високих показників необхідно забезпечити ефективну роботу кожного співробітника.

Компанія Скайрівер пропонує комплексні рішення по контролю відвідування клієнтів.

ttbaze

Що потрібно для здійснення контролю відвідувань?
1. Завдана на карту база клієнтів в системі моніторингу.
2. Трекер для фіксації місця розташування автомобіля або мобільний пристрій з програмним забезпеченням для фіксації місця розташування співробітника.

прикуриватель1

Які можливості відкриваються?
1. Контроль місця розташування співробітника в реальному часі.
Ви завжди знаєте де знаходиться Ваш співробітник у клієнта або вдома на дивані.
2. Фактично пройдений кілометраж і точне списання палива.
Контрольно-вимірювальна система покаже який кілометраж проїхав співробітник, швидкісний режим. Підрахує витрата палива по нормі-витрат.
3. Факт відвідування клієнтів. Час їх відвідування.
Тепер у Вас повна інформація про факт відвідувань клієнтів, часу знаходження у них.

kontroltttrack

А що якщо є графік відвідування?
В системі закладена можливість складання плану відвідування клієнтів.
Тепер ви отримуєте не тільки факт відвідування, але і план / факт звітність.
Графічні або табличні звіти нададуть вам додаткову інформацію як по всій організації, окремому регіону або конкретному торговому представнику.

kontrolttsvod

Які додаткові можливості?
Вказуйте тимчасові рамки і отримуйте результат щодо дотримання часу на маршруті.
Складайте оптимальні маршрути по відвідуванню клієнтів і отримуйте коротші дистанції. І як результат – менше транспортних витрат як по відвідуванню так і по розвезення продукції.
Задавайте тимчасові обмеження перебування при клієнтів і отримуйте повідомлення про їх відхилення.

Які додаткові можливості?
Вказуйте часові рамки і отримуйте результат щодо дотримання часу на маршруті.
Складайте оптимальні маршрути по відвідуванню клієнтів і отримуйте коротші дистанції. І як результат – менше транспортних витрат як по відвідуванню так і по доставці продукції.
Задавайте тимчасові обмеження перебування у клієнтів і отримуйте повідомлення про їх відхилення.

Як перенести базу клієнтів в систему?

Завантажити базу в систему можна різними способами:

  1. Завантажити exel таблицю
  2. Завантажити CSV, XML файл.
  3. За допомогою відкритого API перенести базу з вашої 1С або іншої облікової системи
  4. Вручну заповнивши довідник бази клієнтів в системі моніторингу
  5. Вручну точково додати клієнта на карті.

newtt

Що робити якщо в існуючій базі клієнтів немає координат або адрес клієнтів?
1. Завантажити клієнта за адресою.
При наявності точної адреси клієнта в вашому довіднику, система обробить його і методом геокодування за адресою визначити його координати на карті.
2. Зібрати координати клієнта при нагоді відвідин.
У програмному забезпеченні Skyriver на МП є можливість створення нових клієнтів. GPS модуль визначить Ваші координати, залишається тільки заповнити інформацію про клієнта.

Як бути коли використовуємо трекер для контролю руху автомобіля агента але використовуємо своє ПЗ на мобільних пристроях для збору заявок?
Торговому агенту досить один раз відвідати клієнта і зафіксувати час його відвідин на папері або в електронному документі. Відвідавши всіх своїх клієнтів – подати зібрану інформацію відповідальній особі. Користувач системи моніторингу на основі даних від трекера і даних від співробітника ідентифікує місце де знаходиться клієнт і в два кліка поповнює базу новою точкою.

Скільки часу може піти на створення бази клієнтів в системі?
В середньому торговий представник відвідує 20-30 локацій в день.
На ручне внесення даного кількості клієнтів зі звіркою правильності внесених даних та закріплення точки на карті піде не більше 40 хвилин.

Простіше що б 10 чоловік внесли по 100 точок ніж 1 людина – 1000.
Ви можете створити доступи в систему відповідальним особам, призначити їм певні права на перегляд або редагування бази. Кожен може працювати зі своїми співробітниками, своїм регіоном і базою клієнтів.

sales

Звертайтеся до менеджерів компанії Скайрівер і запитайте як Ви можете використовувати функціонал контролю відвідування клієнтів.